Dodane 2 miesiące temu
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
- nadzór nad prawidłową pracą urządzeń sieciowych LAN/WAN,
- podejmowanie i realizacja zleceń serwisowych dot. zmian i awarii w infrastrukturze jako druga i trzecia linia wsparcia,
- nadzór nad prawidłową pracą systemów monitorujących infrastrukturę sieciową,
- weryfikacja wykorzystania zasobów urządzeń sieciowych,
- planowanie rozbudowy infrastruktury sieciowej,
- podejmowanie działań prewencyjnych i naprawczych dla zidentyfikowanych zagrożeń,
- nadzór nad poziomem jakości świadczonych usług,
- bieżąca aktualizacja dokumentacji infrastruktury sieciowej,
- analiza i opiniowanie nowych projektów w zakresie infrastruktury sieciowej,
- wsparcie dla zespołu NOC (I-sza linia wsparcia).
Nasze wymagania niezbędne to:
- wykształcenie: co najmniej średnie, preferowany profil – teleinformatyka,
- doświadczenie: minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie utrzymywania infrastruktury rdzeniowej sieci,
- inne wymagania:
- bardzo dobra znajomość zagadnień sieci lokalnych i rozległych,
- bardzo dobra znajomość zagadnień sieci bezprzewodowych,
- bardzo dobra praktyczna znajomość protokołów routingu (BGP, ISIS, OSPF),
- bardzo dobra praktyczna znajomość zagadnień związanych z technologią MPLS,
- umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych (Huawei, HPE, Aruba),
- umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych dostępowych (Mikrotik, NetGear, Zyxel, D-Link, Ubiquiti),
- doświadczenie w pracy z urządzeniami bezpieczeństwa (Fortinet, Huawei),
- doświadczenie w pracy z systemami monitorowania infrastruktury sieciowej (eSight, Zabbix, The Dude, Observium, Libre NMS, NFSN, Flowmon),
- umiejętność diagnozowania problemów sieciowych,
Nasze wymagania dodatkowe to:
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na czytanie dokumentacji,
- posiadanie certyfikatów potwierdzających kompetencje na poziomie professional (m.in.: CCNP, HCNP/HCIP R&S) lub wyższym, jednego z czołowych producentów sprzętu sieciowego,
- znajomość zagadnień dotyczących telefonii VoIP.
- kompetencje miękkie:
- zdolności analityczne,
- samodzielność w podejmowanych działaniach jak również umiejętność współpracy
z zespołem, - odpowiedzialność oraz dokładność.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- narzędzia pracy (laptop/telefon służbowy),
- możliwość rozwoju swoich umiejętności i kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty pracy.
Inne informacje: Nadesłanych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po sześciu miesiącach od dnia naboru podlegają zniszczeniu.