Miejsce pracy: Gliwice
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała zadania związane m.in. z realizacją zadań wynikających z II linii wsparcia dla systemów telekomunikacyjnych.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
- wdrażanie rozwiązań telekomunikacyjnych,
- konfiguracje urządzeń (główna platforma VOIP, bramki VOIP, aparaty VOIP),
- konfiguracja usług świadczonych w ramach telefonii stacjonarnej,
- bieżące utrzymanie, które wiążę się z wyjazdami do klientów w ramach wdrożeń lub na podstawie zgłoszeń serwisowych.
Nasze wymagania to:
- wykształcenie minimum średnie,
- znajomość zagadnień sieciowych,
- ogólna wiedza o telefonii,
- znajomość rozwiązań telekomunikacyjnych opartych na protokole SIP (VOIP),
- umiejętność samodzielnego poszukiwania rozwiązań i myślenie analityczne,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- komunikatywność, podejmowanie inicjatywy, kreatywność
- prawo jazdy kat. B.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie zawodowe związanie z administrowaniem systemami telekomunikacyjnymi.
Oferujemy:
- warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- narzędzia pracy (laptop/telefon służbowy),
- możliwość rozwoju swoich umiejętności i kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Jeśli jesteś zainteresowany/na naszą ofertą złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacje.
Inne informacje: Przekazanych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po sześciu miesiącach od dnia naboru podlegają zniszczeniu.