Dodane 1 tydzień temu

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:

  • wsparcie procesów zarządzania Zintegrowanym Systemem Zarządzania (ZSZ), w szczególności w zakresie bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania,
  • prowadzenie rejestrów związanych z ZSZ, w tym rejestrów ryzyka, incydentów bezpieczeństwa, niezgodności, działań doskonalących, odstępstw i wymagań prawnych,
  • współpraca z zespołem ZSZ i audytorami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w ramach przygotowań do audytów wewnętrznych i certyfikacyjnych / nadzoru,
  • wdrażanie działań doskonalących wynikających w szczególności z analiz ryzyk, audytów i przeglądów ZSZ,
  • wsparcie w tworzeniu i aktualizacji dokumentacji systemowej, w tym procedur, instrukcji, planów ciągłości działania oraz analiz BIA (Business Impact Analysis) oraz procesu testowania,
  • tworzenie i pilnowanie harmonogramów działania związanych z ZSZ oraz terminów wynikających z dokumentacji ZSZ,
  • tworzenie pism i prowadzenie spraw związanych z ZSZ, w tym zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów.

Nasze wymagania to:

  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe, szczególnie w obszarze zarządzania, IT lub prawa),
  • znajomość podstawowych zasad zarządzania ryzykiem i analizy danych (mile widziane doświadczenie w BIA lub w zarządzaniu ryzykiem),
  • znajomość norm ISO 27001 i ISO 22301,
  • umiejętność tworzenia i redagowania dokumentów zgodnych z wymogami formalnymi,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • umiejętność samodzielnego poszukiwania rozwiązań i myślenie analityczne,
  • odpowiedzialność, rzetelność i dokładność w wykonywaniu zadań,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie zawodowe obejmujące pracę w obszarze Zintegrowanego Systemu Zarządzania, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania lub zarządzania ryzykiem,
  • posiadanie certyfikatów ze szkoleń i/lub kursów obejmujących ISO 27001, ISO 22301, zarządzanie ryzykiem lub bezpieczeństwo informacji.
  • doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych lub testów systemowych,

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • ubezpieczenie grupowe na życie,
  • możliwość rozwijania swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
  • ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji.

Aplikuj online:

Wymagany jest poprawny numer telefonu.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych jest Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o.o. (dalej SSM Gliwice) Gliwice, ul. Bojkowska 37P. Z inspektorem Ochrony Danych w SSM Gliwice można się skontaktować listownie pod adresem jak wyżej lub poprzez email: iod@ssm.silesia.pl Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ze zmianami (art. 221), oraz na podstawie art. 6 ust. 1 a), b) oraz c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dane będą przetwarzane przez okres trwania rekrutacji, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy od dnia ich zakończenia, bądź będą przechowywane do kolejnych rekrutacji (nie dłużej jednak niż kolejne 6 miesięcy), zgodnie z Pani/Pana wolą. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo wniesienia sprzeciwu do przetwarzania tych danych, a także, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podane dane osobowych nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, ani profilowaniu.