section-ba9190b
- utrzymywanie aktualnej informacji o sieci w systemie paszportyzacji,
- przygotowywanie raportów do UKE, Ministerstwa Cyfryzacji (SIDUSIS) oraz innych wymaganych od operatorów telekomunikacyjnych,
- tworzenie dokumentacji wykonawczej/powykonawczej w zakresie projektów obejmujących infrastrukturę telekomunikacyjną,
- opiniowanie inwestycji w zakresie infrastruktury teleinformatycznej i sieci,
- weryfikacja dokumentów odbiorowych i danych przekazywanych m.in. przez firmy podwykonawcze,
- planowanie rozwoju i modernizacji sieci,
- tworzenie projektów rozszyć światłowodowych.
- wykształcenie co najmniej średnie (preferowane Telekomunikacja lub Informatyka),
- doświadczenie zawodowe na zbliżonym stanowisku w branży telekomunikacyjnej lub energetycznej,
- obsługa programów komputerowych – pakiet MS Office, fastGIS - możliwe przyuczenie,
- umiejętność czytania rysunków technicznych oraz dokumentacji technicznej,
- umiejętność tworzenia dokumentacji projektowej i geodezyjnej w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej,
- znajomość elementów infrastruktury LAN/MAN/WAN/WLAN,
- postawa proaktywna, wykazywanie własnej inicjatywy w zakresie powierzonych zadań,
- samodzielność i zaangażowanie podczas realizacji powierzonych zadań, jak również umiejętności
- pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B.
- znajomość obsługi oprogramowania AutoCAD.
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- dostęp do obiektów sportowych – karta FitProfit
- możliwość rozwijania swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji.
Miejsce pracy: Gliwice Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała zadania związane m.in. z: prowadzeniem oraz utrzymaniem systemów ewidencji i paszportyzacji zasobów sieciowych. ...
- wsparcie procesów zarządzania Zintegrowanym Systemem Zarządzania (ZSZ), w szczególności w zakresie bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania,
- prowadzenie rejestrów związanych z ZSZ, w tym rejestrów ryzyka, incydentów bezpieczeństwa, niezgodności, działań doskonalących, odstępstw i wymagań prawnych,
- współpraca z zespołem ZSZ i audytorami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w ramach przygotowań do audytów wewnętrznych i certyfikacyjnych / nadzoru,
- wdrażanie działań doskonalących wynikających w szczególności z analiz ryzyk, audytów i przeglądów ZSZ,
- wsparcie w tworzeniu i aktualizacji dokumentacji systemowej, w tym procedur, instrukcji, planów ciągłości działania oraz analiz BIA (Business Impact Analysis) oraz procesu testowania,
- tworzenie i pilnowanie harmonogramów działania związanych z ZSZ oraz terminów wynikających z dokumentacji ZSZ,
- tworzenie pism i prowadzenie spraw związanych z ZSZ, w tym zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów.
- wykształcenie średnie (mile widziane wyższe, szczególnie w obszarze zarządzania, IT lub prawa),
- znajomość podstawowych zasad zarządzania ryzykiem i analizy danych (mile widziane doświadczenie w BIA lub w zarządzaniu ryzykiem),
- znajomość norm ISO 27001 i ISO 22301,
- umiejętność tworzenia i redagowania dokumentów zgodnych z wymogami formalnymi,
- umiejętność obsługi komputera, w tym zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint),
- umiejętność samodzielnego poszukiwania rozwiązań i myślenie analityczne,
- odpowiedzialność, rzetelność i dokładność w wykonywaniu zadań,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- doświadczenie zawodowe obejmujące pracę w obszarze Zintegrowanego Systemu Zarządzania, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania lub zarządzania ryzykiem,
- posiadanie certyfikatów ze szkoleń i/lub kursów obejmujących ISO 27001, ISO 22301, zarządzanie ryzykiem lub bezpieczeństwo informacji.
- doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych lub testów systemowych,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- możliwość rozwijania swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: wsparcie procesów zarządzania Zintegrowanym Systemem Zarządzania (ZSZ), w szczególności w zakresie bezpieczeństwa informa...
- Kontrola wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w Gliwicach,
- Wystawianie zawiadomień o nieuiszczeniu opłaty za parkowanie lub parkowanie ponad opłacony czas,
- Sporządzanie poprawnej dokumentacji zdjęciowej,
- Obsługa klienta Strefy Płatnego Parkowania w zakresie informacyjnym,
- Sprawdzanie poprawności pracy urządzeń PIAP,
- Przestrzeganie wyznaczonego czasu przejścia na realizację wyznaczonych zadań w danym rejonie.
- Preferowane wykształcenie średnie,
- Znajomość przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o drogach publicznych,
- Podstawowa znajomość topografii miasta Gliwice,
- Umiejętność sprawnego posługiwania się komputerem i smartfonem,
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista,
- Odpowiedzialność, dokładność, efektywność w działaniu, wysoka odporność na stres i pracę pod presją czasu,
- Spostrzegawczość i podzielność uwagi,
- Zdolność szybkiego uczenia się.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- prawo jazdy kat. B.
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- możliwość rozwijania swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji.
Miejsce pracy: Gliwice Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: Kontrola wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w ...
Jeśli jesteś zainteresowany/na pracą w SSM złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz. W przypadku spełnienia wymogów na inne stanowisko zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną.