section-ba9190b
SSM.FK.11.16.5.2024
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
- prowadzenie dokumentacji księgowej według obowiązującej w spółce polityki rachunkowości,
- uzgodnienie kont analitycznych z kontami syntetycznymi,
- prowadzenie rejestru podatku VAT, oraz przygotowanie deklaracji VAT i pliku JPK,
- prowadzenie gospodarki magazynowej spółki.
Nasze wymagania to:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości,
- znajomość obsługi programu Optima,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word),
- dokładność, sumienność i skrupulatność w pracy,
- bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, Krajowych Standardów Rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista,
- odpowiedzialność, dokładność, efektywność w działaniu, wysoka odporność na stres i pracę pod presją czasu.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- możliwość rozwijania swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji.
Jeśli jesteś zainteresowany/na naszą ofertą złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz.
SSM.FK.11.16.5.2024 Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: Nasze wymagania to: Dodatkowym atutem będzie: Oferujemy: Jeśli jesteś zainteresowany/na naszą ofertą z...
- Kontrola wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w Gliwicach,
- Wystawianie zawiadomień o nieuiszczeniu opłaty za parkowanie lub parkowanie ponad opłacony czas,
- Sporządzanie poprawnej dokumentacji zdjęciowej,
- Obsługa klienta Strefy Płatnego Parkowania w zakresie informacyjnym,
- Sprawdzanie poprawności pracy urządzeń PIAP,
- Przestrzeganie wyznaczonego czasu przejścia na realizację wyznaczonych zadań w danym rejonie.
- Preferowane wykształcenie średnie,
- Znajomość przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o drogach publicznych,
- Podstawowa znajomość topografii miasta Gliwice,
- Umiejętność sprawnego posługiwania się komputerem i smartfonem,
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista,
- Odpowiedzialność, dokładność, efektywność w działaniu, wysoka odporność na stres i pracę pod presją czasu,
- Spostrzegawczość i podzielność uwagi,
- Zdolność szybkiego uczenia się.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- prawo jazdy kat. B.
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- możliwość rozwijania swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji.
Miejsce pracy: Gliwice Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: Kontrola wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w ...
Jeśli jesteś zainteresowany/na pracą w SSM złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz. W przypadku spełnienia wymogów na inne stanowisko zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną.