Oferty pracy

section-ba9190b
Miejsce pracy: Gliwice Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała zadania związane m.in. z: prowadzeniem oraz utrzymaniem systemów ewidencji i paszportyzacji zasobów sieciowych.   Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
  • utrzymywanie aktualnej informacji o sieci w systemie paszportyzacji,
  • przygotowywanie raportów do UKE, Ministerstwa Cyfryzacji (SIDUSIS) oraz innych wymaganych od operatorów telekomunikacyjnych,
  • tworzenie dokumentacji wykonawczej/powykonawczej w zakresie projektów obejmujących infrastrukturę telekomunikacyjną,
  • opiniowanie inwestycji w zakresie infrastruktury teleinformatycznej i sieci,
  • weryfikacja dokumentów odbiorowych i danych przekazywanych m.in. przez firmy podwykonawcze,
  • planowanie rozwoju i modernizacji sieci,
  • tworzenie projektów rozszyć światłowodowych.
Nasze wymagania to:
  • wykształcenie co najmniej średnie (preferowane Telekomunikacja lub Informatyka),
  • doświadczenie zawodowe na zbliżonym stanowisku w branży telekomunikacyjnej lub energetycznej,
  • obsługa programów komputerowych – pakiet MS Office, fastGIS - możliwe przyuczenie,
  • umiejętność czytania rysunków technicznych oraz dokumentacji technicznej,
  • umiejętność tworzenia dokumentacji projektowej i geodezyjnej w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej,
  • znajomość elementów infrastruktury LAN/MAN/WAN/WLAN,
  • postawa proaktywna, wykazywanie własnej inicjatywy w zakresie powierzonych zadań,
  • samodzielność i zaangażowanie podczas realizacji powierzonych zadań, jak również umiejętności
  • pracy w zespole,
  • prawo jazdy kat. B.
Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomość obsługi oprogramowania AutoCAD.
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • ubezpieczenie grupowe na życie,
  • dostęp do obiektów sportowych – karta FitProfit
  • możliwość rozwijania swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
  • ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji.
Jeśli jesteś zainteresowany/na naszą ofertą prześlij nam list motywacyjny, swoje CV wraz z oświadczeniem zawierającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na adres: rekrutacje@ssm.silesia.pl w temacie „Kandydat na stanowisko Specjalisty ds. paszportyzacji sieci” lub składając osobiście w sekretariacie Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o. przy ul. Bojkowskiej 37P w Gliwicach.   Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty pracy. Inne informacje: Nadesłanych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po sześciu miesiącach od dnia naboru podlegają zniszczeniu.

Miejsce pracy: Gliwice Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała zadania związane m.in. z: prowadzeniem oraz utrzymaniem systemów ewidencji i paszportyzacji zasobów sieciowych.  ...

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
  • wsparcie procesów zarządzania Zintegrowanym Systemem Zarządzania (ZSZ), w szczególności w zakresie bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania,
  • prowadzenie rejestrów związanych z ZSZ, w tym rejestrów ryzyka, incydentów bezpieczeństwa, niezgodności, działań doskonalących, odstępstw i wymagań prawnych,
  • współpraca z zespołem ZSZ i audytorami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w ramach przygotowań do audytów wewnętrznych i certyfikacyjnych / nadzoru,
  • wdrażanie działań doskonalących wynikających w szczególności z analiz ryzyk, audytów i przeglądów ZSZ,
  • wsparcie w tworzeniu i aktualizacji dokumentacji systemowej, w tym procedur, instrukcji, planów ciągłości działania oraz analiz BIA (Business Impact Analysis) oraz procesu testowania,
  • tworzenie i pilnowanie harmonogramów działania związanych z ZSZ oraz terminów wynikających z dokumentacji ZSZ,
  • tworzenie pism i prowadzenie spraw związanych z ZSZ, w tym zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów.
Nasze wymagania to:
  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe, szczególnie w obszarze zarządzania, IT lub prawa),
  • znajomość podstawowych zasad zarządzania ryzykiem i analizy danych (mile widziane doświadczenie w BIA lub w zarządzaniu ryzykiem),
  • znajomość norm ISO 27001 i ISO 22301,
  • umiejętność tworzenia i redagowania dokumentów zgodnych z wymogami formalnymi,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • umiejętność samodzielnego poszukiwania rozwiązań i myślenie analityczne,
  • odpowiedzialność, rzetelność i dokładność w wykonywaniu zadań,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Dodatkowym atutem będzie:
  • doświadczenie zawodowe obejmujące pracę w obszarze Zintegrowanego Systemu Zarządzania, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania lub zarządzania ryzykiem,
  • posiadanie certyfikatów ze szkoleń i/lub kursów obejmujących ISO 27001, ISO 22301, zarządzanie ryzykiem lub bezpieczeństwo informacji.
  • doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych lub testów systemowych,
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • ubezpieczenie grupowe na życie,
  • możliwość rozwijania swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
  • ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: wsparcie procesów zarządzania Zintegrowanym Systemem Zarządzania (ZSZ), w szczególności w zakresie bezpieczeństwa informa...

  Miejsce pracy: Gliwice Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
  • Kontrola wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w Gliwicach,
  • Wystawianie zawiadomień o nieuiszczeniu opłaty za parkowanie lub parkowanie ponad opłacony czas,
  • Sporządzanie poprawnej dokumentacji zdjęciowej,
  • Obsługa klienta Strefy Płatnego Parkowania w zakresie informacyjnym,
  • Sprawdzanie poprawności pracy urządzeń PIAP,
  • Przestrzeganie wyznaczonego czasu przejścia na realizację wyznaczonych zadań w danym rejonie.
Nasze wymagania to:
  • Preferowane wykształcenie średnie,
  • Znajomość przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o drogach publicznych,
  • Podstawowa znajomość topografii miasta Gliwice,
  • Umiejętność sprawnego posługiwania się komputerem i smartfonem,
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista,
  • Odpowiedzialność, dokładność, efektywność w działaniu, wysoka odporność na stres i pracę pod presją czasu,
  • Spostrzegawczość i podzielność uwagi,
  • Zdolność szybkiego uczenia się.
Dodatkowym atutem będzie:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • ubezpieczenie grupowe na życie,
  • możliwość rozwijania swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
  • ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji.
  Jeśli jesteś zainteresowany/na naszą ofertą złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz.

  Miejsce pracy: Gliwice Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: Kontrola wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w ...

Dodane 2 tygodnie temu
Jeśli jesteś zainteresowany/na pracą w SSM złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz. W przypadku spełnienia wymogów na inne stanowisko zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną.

Jeśli jesteś zainteresowany/na pracą w SSM złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz. W przypadku spełnienia wymogów na inne stanowisko zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną.