Oferty pracy

section-ba9190b

SSM.FK.11.16.5.2024

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:

  • prowadzenie dokumentacji księgowej według obowiązującej w spółce polityki rachunkowości,
  • uzgodnienie kont analitycznych z kontami syntetycznymi,
  • prowadzenie rejestru podatku VAT, oraz przygotowanie deklaracji VAT i pliku JPK,
  • prowadzenie gospodarki magazynowej spółki.

Nasze wymagania to:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości,
  • znajomość obsługi programu Optima,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word),
  • dokładność, sumienność i skrupulatność w pracy,
  • bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, Krajowych Standardów Rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista,
  • odpowiedzialność, dokładność, efektywność w działaniu, wysoka odporność na stres i pracę pod presją czasu.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • ubezpieczenie grupowe na życie,
  • możliwość rozwijania swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
  • ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji.

Jeśli jesteś zainteresowany/na naszą ofertą złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz.

SSM.FK.11.16.5.2024 Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: Nasze wymagania to: Dodatkowym atutem będzie: Oferujemy: Jeśli jesteś zainteresowany/na naszą ofertą z...

  Miejsce pracy: Gliwice Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
  • Kontrola wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w Gliwicach,
  • Wystawianie zawiadomień o nieuiszczeniu opłaty za parkowanie lub parkowanie ponad opłacony czas,
  • Sporządzanie poprawnej dokumentacji zdjęciowej,
  • Obsługa klienta Strefy Płatnego Parkowania w zakresie informacyjnym,
  • Sprawdzanie poprawności pracy urządzeń PIAP,
  • Przestrzeganie wyznaczonego czasu przejścia na realizację wyznaczonych zadań w danym rejonie.
Nasze wymagania to:
  • Preferowane wykształcenie średnie,
  • Znajomość przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o drogach publicznych,
  • Podstawowa znajomość topografii miasta Gliwice,
  • Umiejętność sprawnego posługiwania się komputerem i smartfonem,
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista,
  • Odpowiedzialność, dokładność, efektywność w działaniu, wysoka odporność na stres i pracę pod presją czasu,
  • Spostrzegawczość i podzielność uwagi,
  • Zdolność szybkiego uczenia się.
Dodatkowym atutem będzie:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • ubezpieczenie grupowe na życie,
  • możliwość rozwijania swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
  • ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji.
  Jeśli jesteś zainteresowany/na naszą ofertą złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz.

  Miejsce pracy: Gliwice Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: Kontrola wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w ...

Dodane 5 dni temu
Jeśli jesteś zainteresowany/na pracą w SSM złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz. W przypadku spełnienia wymogów na inne stanowisko zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną.

Jeśli jesteś zainteresowany/na pracą w SSM złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz. W przypadku spełnienia wymogów na inne stanowisko zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną.