section-ba9190b
- Kontrola wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w Gliwicach,
- Wystawianie zawiadomień o nieuiszczeniu opłaty za parkowanie lub parkowanie ponad opłacony czas,
- Sporządzanie poprawnej dokumentacji zdjęciowej,
- Obsługa klienta Strefy Płatnego Parkowania w zakresie informacyjnym,
- Sprawdzanie poprawności pracy urządzeń PIAP,
- Przestrzeganie wyznaczonego czasu przejścia na realizację wyznaczonych zadań w danym rejonie.
- Preferowane wykształcenie średnie,
- Znajomość przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o drogach publicznych,
- Podstawowa znajomość topografii miasta Gliwice,
- Umiejętność sprawnego posługiwania się komputerem i smartfonem,
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista,
- Odpowiedzialność, dokładność, efektywność w działaniu, wysoka odporność na stres i pracę pod presją czasu,
- Spostrzegawczość i podzielność uwagi,
- Zdolność szybkiego uczenia się.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- prawo jazdy kat. B.
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- możliwość rozwijania swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji.
Miejsce pracy: Gliwice Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: Kontrola wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w ...
- współpraca z przewoźnikami,
- współpraca z ochroną obiektu i służbami utrzymania czystości,
- obsługa monitoringu obiektu,
- wskazywanie przewoźnikom konkretnych stanowisk postojowych do korzystania,
- stałe monitorowanie stanu zajętości stanowisk postojowych,
- kontrolowanie czasu wykorzystania stanowisk przez przewoźników,
- wskazywanie stanowisk w sytuacjach nadzwyczajnych,
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem ruchu autobusowego,
- obsługa systemu komputerowego związanego z SDIP dla przewoźników prywatnych.
- wykształcenie minimum średnie, mile widziane w zakresie transportu lub logistyki
- przynajmniej 5-letnie doświadczenie w branży transportowo - logistycznej,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz łatwość rozwiązywania problemów,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- odpowiedzialność i rzetelność.
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- narzędzia pracy (laptop/telefon służbowy),
- możliwość rozwoju swoich umiejętności i kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Miejsce pracy: Gliwice Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę ruchu autobusowego w „Gliwice Centrum Przesiadkowe”, w tym udostępnianie stanowisk postojowych na rz...
Jeśli jesteś zainteresowany/na pracą w SSM złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz. W przypadku spełnienia wymogów na inne stanowisko zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną.