section-ba9190b
Miejsce pracy: Gliwice
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała zadania związane m.in. z: obsługą i utrzymaniem systemów teleinformatycznych klientów Spółki.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
- wsparcie teleinformatyczne użytkowników końcowych w lokalizacji Klienta,
- serwis oraz konserwacja urządzeń teleinformatycznych,
- lokalizowanie oraz usuwanie awarii w sieciach LAN, komputerach, telefonii VoIP oraz pozostałych elementach infrastruktury informatycznej,
- wstępne analizowanie logów z urządzeń systemowych,
- nadzór usług świadczonych u Klienta,
- testowanie oraz podnoszenie jakości usług świadczonych Klientom Spółki,
- współpraca z zespołem Administratorów Systemów Informatycznych,
- wdrażanie nowych technologii z obszaru IT,
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji wewnętrznej zgodnie z obowiązującym standardem,
- przygotowywanie raportów przedstawiających zaawansowanie realizowanych zadań.
Nasze wymagania to:
- wykształcenie średnie,
- umiejętność konfiguracji systemów MS Windows oraz pakietu MS Office,
- podstawowa wiedza w zakresie systemów bezpieczeństwa,
- podstawowa znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych,
- znajomość elementów infrastruktury LAN/MAN/WAN/WLAN,
- umiejętność serwisowania komputerów oraz urządzeń peryferyjnych,
- umiejętność samodzielnego poszukiwania rozwiązań i myślenie analityczne,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- komunikatywność,
- prawo jazdy kat. B.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie zawodowe obejmujące obsługę i utrzymanie urządzeń teleinformatycznych,
- posiadanie certyfikatów ze szkoleń i/lub kursów obejmujących zakres techniczny opisany w wymaganiach.
Oferujemy:
- warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- narzędzia pracy (laptop/telefon służbowy),
- możliwość rozwoju swoich umiejętności i kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Jeśli jesteś zainteresowany/na naszą ofertą złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacje.
Inne informacje: Przekazanych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po sześciu miesiącach od dnia naboru podlegają zniszczeniu.
Miejsce pracy: Gliwice Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała zadania związane m.in. z: obsługą i utrzymaniem systemów teleinformatycznych klientów Spółki. Do głównych zadań...
Miejsce pracy: Gliwice
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała zadania związane m.in. z realizacją zadań wynikających z II linii wsparcia dla systemów telekomunikacyjnych.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:
- wdrażanie rozwiązań telekomunikacyjnych,
- konfiguracje urządzeń (główna platforma VOIP, bramki VOIP, aparaty VOIP),
- konfiguracja usług świadczonych w ramach telefonii stacjonarnej,
- bieżące utrzymanie, które wiążę się z wyjazdami do klientów w ramach wdrożeń lub na podstawie zgłoszeń serwisowych.
Nasze wymagania to:
- wykształcenie minimum średnie,
- znajomość zagadnień sieciowych,
- ogólna wiedza o telefonii,
- znajomość rozwiązań telekomunikacyjnych opartych na protokole SIP (VOIP),
- umiejętność samodzielnego poszukiwania rozwiązań i myślenie analityczne,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- komunikatywność, podejmowanie inicjatywy, kreatywność
- prawo jazdy kat. B.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie zawodowe związanie z administrowaniem systemami telekomunikacyjnymi.
Oferujemy:
- warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- narzędzia pracy (laptop/telefon służbowy),
- możliwość rozwoju swoich umiejętności i kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Jeśli jesteś zainteresowany/na naszą ofertą złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacje.
Inne informacje: Przekazanych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po sześciu miesiącach od dnia naboru podlegają zniszczeniu.
Miejsce pracy: Gliwice Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała zadania związane m.in. z realizacją zadań wynikających z II linii wsparcia dla systemów telekomunikacyjnych. Do gł...
- Kontrola wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w Gliwicach,
- Wystawianie zawiadomień o nieuiszczeniu opłaty za parkowanie lub parkowanie ponad opłacony czas,
- Sporządzanie poprawnej dokumentacji zdjęciowej,
- Obsługa klienta Strefy Płatnego Parkowania w zakresie informacyjnym,
- Sprawdzanie poprawności pracy urządzeń PIAP,
- Przestrzeganie wyznaczonego czasu przejścia na realizację wyznaczonych zadań w danym rejonie.
- Preferowane wykształcenie średnie,
- Znajomość przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o drogach publicznych,
- Podstawowa znajomość topografii miasta Gliwice,
- Umiejętność sprawnego posługiwania się komputerem i smartfonem,
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista,
- Odpowiedzialność, dokładność, efektywność w działaniu, wysoka odporność na stres i pracę pod presją czasu,
- Spostrzegawczość i podzielność uwagi,
- Zdolność szybkiego uczenia się.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- prawo jazdy kat. B.
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- możliwość rozwijania swoich kompetencji i kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji.
Miejsce pracy: Gliwice Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: Kontrola wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w ...
- współpraca z przewoźnikami,
- współpraca z ochroną obiektu i służbami utrzymania czystości,
- obsługa monitoringu obiektu,
- wskazywanie przewoźnikom konkretnych stanowisk postojowych do korzystania,
- stałe monitorowanie stanu zajętości stanowisk postojowych,
- kontrolowanie czasu wykorzystania stanowisk przez przewoźników,
- wskazywanie stanowisk w sytuacjach nadzwyczajnych,
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem ruchu autobusowego,
- obsługa systemu komputerowego związanego z SDIP dla przewoźników prywatnych.
- wykształcenie minimum średnie, mile widziane w zakresie transportu lub logistyki
- przynajmniej 5-letnie doświadczenie w branży transportowo - logistycznej,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz łatwość rozwiązywania problemów,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- odpowiedzialność i rzetelność.
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- ubezpieczenie grupowe na życie,
- świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- narzędzia pracy (laptop/telefon służbowy),
- możliwość rozwoju swoich umiejętności i kwalifikacji zawodowych,
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Miejsce pracy: Gliwice Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę ruchu autobusowego w „Gliwice Centrum Przesiadkowe”, w tym udostępnianie stanowisk postojowych na rz...
Jeśli jesteś zainteresowany/na pracą w SSM złóż swoją aplikację poprzez poniższy formularz. W przypadku spełnienia wymogów na inne stanowisko zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną.